Un costum de baie superb

Vine concediul si odata cu el vine si grija pentru costumul de baie de anul asta, nu conteaza daca mai am, parca unul nou e altceva. Desi exista o multime de variante: intreg, din 2 piese, stil sportiv costum cu fustita,etc. eu am ales sa port varianta clasica din 2 piese. Din comoditate, am decis sa imi comand de pe magazin YoShop.com.

Costumul de care nu imi pot lua gandul de la el, este de culoare turcoaz cu un imprimeu geometric deosebit. Materialul este din nailon, cu sutien captusit si o prindere normala la spate. Sincer pana acum am avut numai culori inchise, dar totusi as vrea sa incerc si alte culori deschise, mai vii. Imi place sa fiu bronzata ,sa intoarca lumea capul dupa mine, dar totodata nu imi place cand ma bronez cu urme. Sigur la acest costum i se pot da jos bretele si cu siguranta o sa fie un bronz asa cum mi-l doresc, fara urme. 🙂.

Tile Print Tube Bandeau Bikini Set

Pe măsură ce temperatura din termometru creşte, încep sa ma visez pe malul marii imbracata in acest costum. Concediul este deja platit, insa zilele trec cam greu, dar cu siguranta sigur v- a fi un concediu de neuitat. Daca inca nu v-ati cumparat costum perfect va invit sa il comandati si voi… sigur aici gasiti si alte modele care cu siguranta nu o sa exitati tentatie. Exista posibilitatea de va alege, marimea, culoarea, imprimeu, modelul si multe alte obtiuni.

Lasă un răspuns

