Perdele pentru bucatarie de la YoShop

Când vine vorba despre decorarea bucătăriei deja trebui sa imi pierd foarte mult timp. Din pacate in bucatarie imi pierd majoritatea timpul cand sunt libera. Imi doresc atunci cand intru in bucatarie pentru a pregati diferite bunatati sau sa savurez cafeau de dimineata, sa o fac cu placere, chiar daca sunt presata de timp.Am cautat peste tot sa gasesc ceva iesit din comun si dupa multe cautari am decis sa imi aleg de pe magazinul online YoShop.

Perdeaua este usor de asortat si intretinut. In realitatea calitatea este diferita fata de cea din poze, doar ca de aceasta sigur nu ma indoiesc. Bucataria mea este deja decorata cu o faianta de culoare maro, o gresie crem, un brau si decor ce imita paharele, cu un covoras inflorat, asa ca solutia unei perdele cat mai simple, in culori deschise si discrete s-ar potrivi de minune. Perdeaua de culoare alba cu floricele in partea de jos si sistemul de strangere al acesteia imi va face bucataria mai vesela si mai frumoasa. Intretinerea este foarte importanta avand in vedere ca bucataria este un spatiu delicat din punct de vedere al murdariei. Se poate curata foarte usor in masina de spalat folosind un detergent de calitate si un balsam de rufe, dar intotdeaua la o temperatura mica. Fac o mica paranteza deoarece mi-am adus aminte de ce se purta cand eram eu copil. Se purau niste perdele albe de Pascani (asa se numeau) asemanatoare unui voal de mireasa 🙂. Atunci erau la moda, si peste tot gaseai acelasi model, insa in zilele de azi gasesti tot felul de perdele din : voal, matase, storuri, jaluzele verticale, etc.

Roman Style Rose Embroidery Tull Curtain For Bedroom

Va este dificil sa va achizitionati perdeau perfecta sau pe stilul vostru, insa acum pe YoShop puteti gasi ceea ce cautati.

Lasă un răspuns

