Sammydress.com wishlist

Ce ziceti de noile jucarii de la Sammydress? Mi de par foarte interesnte aceste titireze de mana. Au tot felul de culori, lumini, marimi… asa ca incep wishlistul meu cu o astfel de jucarie.

Hand Spinner

Dupa ce m-am gandit ore in sir ce sa ii ofer cadou unei persoane dragi din viata mea, am ajuns la concluzia ca un ceas ar fi cea mai buna alegere. Sotul meu adora ceasurile si el este cea mai draga persoana din viata mea. Cu cateva saptamani in urma am facut o comanda la magazinul online Sammydress.com. si am fost foarte incantata de produsele lor. Ceasul pe care il vreau este si va fii mereu la moda, un accesoriu care nu numai ca este fashion, dar care il v-a ajuta pe sotul meu cu siguranta sa ajunga la timp acasa 🙂.  Pe langa aspectul placut al ceasului, am fost impresionata si de calitatea materialului folosit. Ceasul ales cu siguranta i se potriveste.

Artificial Leather Quartz Analog Watch
De cateva luni incerc sa ma hotarasc sa-mi cumpar si o bratara fitness. Dintre toate tipurile de ceasuri inteligente disponibile azi pe piata, am ales un model „mai ieftin”, dar care are toate calitatile necesare. Este un ceas de fitness cu dispozitiv de urmarire al activitatii, care ma ajuta sa fac mai multa miscare si sa-mi imbunatatesc rezultatele.

U8S Smart Bluetooth Watch with Pedometer for Sport
Trebuie sa recunosc ca nu pot trece cu vederea sa nu imi comand si niste pensule pentru machiaj. Pensulele sunt foarte importante in realizarea unui machiaj perfect.

8 Pcs Face Lip Eye Fiber Makeup Brushes Set with Brush Holder
Acum ca v-am informat nu pot de cat sa va doresc spor la cumparaturi!

In the end of your wishlist , please add these information.

Sammydress Instagram: https://www.instagram.com/sammydress_official/

Sammydress Facebook: https://www.facebook.com/sammydressfashion/

Sammydress PlusSize facebook:

https://www.facebook.com/AffiliateSammydresscom-1686248035022987/

Lasă un răspuns

